نوشته هایی برای جوانان توانگر ایران

در این بلاگ قصد دارم تجربیات خود از زندگی و دانسته های دیگر را در اختیار همه قرار بدهم

نوشته هایی برای جوانان توانگر ایران

در این بلاگ قصد دارم تجربیات خود از زندگی و دانسته های دیگر را در اختیار همه قرار بدهم

کتاب نیروی قصد

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۱، ۰۵:۱۱ ب.ظ

این کتاب با نیروی قصد, به قصد جهان مادی با به کارگیری تمامی اصول در مورد این جهان نگارش شده است و در کل کتاب کم نظیری در زمینه موفقیت و روانشناسی می باشد. کتاب نیروی قصد نوشته دکتر وین دایر می باشد.وین دایر یک عارف، روانکاو، نویسنده و سخنران است.دایر در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد.

مشخصات

نام نویسنده: دکتر وین دایر 
فرمت کتاب: PDF 
تعداد صفحات: 331 
حجم فایل: 1.16 مگابایت 
تاریخ انتشار: 07:30 - 91/9/3


دریافت: 1.29 مگابایت


  • مجتبی کریمی

نظرات  (۲)

کتابهایی که من تا به حال از ایشون خوندم همه عالی بودند. ممنون از معرفی یه کتاب ارزشمند دیگه و بیشتر ممنون بابت فایل دانلود :)

پاسخ:
خواهش می کنم سعی می کنم کتاب های بیشتری از ایشون منتشر کنم.
ممنون از نظرتون
سلام
من واقعا عاشق کتابهاشم
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی