نوشته هایی برای جوانان توانگر ایران

در این بلاگ قصد دارم تجربیات خود از زندگی و دانسته های دیگر را در اختیار همه قرار بدهم

نوشته هایی برای جوانان توانگر ایران

در این بلاگ قصد دارم تجربیات خود از زندگی و دانسته های دیگر را در اختیار همه قرار بدهم

شروعی نو

چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۱، ۰۳:۱۳ ب.ظ



با یاد او

همیشه شروع های تازه و نو جذاب می باشد و پر از رمز و راز و تجربه های جدید. شعار سایت یلاگ.آی آر برام جالب بود. "رسانه متخصصان و اهل قلم"

بنده به شخصه اهل قلم نیستم و ادعایی هم تو این زمینه ندارم. 

ولی دوست دارم بنویسم. از تجربه هام، از چیزهایی که یاد می گیرم و دوست دارم بقیه هم بدونند. حداقل با استفاده از این رسانه می تونم "ذکات" علمم رو بدم. 

شاید با استفاده از این ابزار در وهله اول خودم بتونم فرهنگ مطالعاتیم رو بالا ببرم. در مراحل بعدی هم دوست دارم عاملی باشم برای ارتقای علم دوستان.


به امید خدا

  • مجتبی کریمی

نظرات  (۲)

  • عباس ملکشاه
  • سلام
    تبریک می گم به خاطر ایجاد این وبلاگ و ایده خوبی که داری
    منتظر مطالب خوبت هستم مهندس

    ای که با نامت جهان آغاز شد

    دفتر ماهم به نامت باز شد

    دفتری کز نام تو زیور گرفت

    کارآن از چرخ بالاتر گرفت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی